دانش بنیان آذر زمین

به باشگاه علمی و فرهنگی و آموزشی خوش آمدید

به باشگاه علمی و فرهنگی و آموزشی خوش آمدید

افتخار داریم با ایجاد این وبلاگ برای نشر مطالب علمی کمکی بکنیم لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در این راه آگاه سازید

نویسندگان
پیوندهای روزانه

۵۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


به نظر می رسد این روزها جلوگیری از پیری زودرس و افزایش طول عمر به یکی از دغدغه های مهم افراد تبدیل شده است. از صنعت تولید محصولات ضدپیری گرفته تا دانشمندانی که در آزمایشگاه ها مشغول فعالیت هستند، همه و همه به دنبال فهمیدن رموز زندگی سالم و طولانی اند.

اخیرا محققان با آزمایش هایی که روی نمونه خون یک زن ۱۱۵ ساله انجام دادند، دریافتند که فعالیت بدنی روزانه و سبک باعث می شود که در زمان پیری کمتر دچار ناتوانی شوید و در نتیجه زندگی سالم و طولانی تری خواهید داشت. همه ما به دنبال عمر طولانی و سلامت هستیم؛ اگر شما هم به دنبال راهی برای طولانی تر شدن عمرتان هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به مطلب این ایمیل بیندازید. در این مطلب نکاتی را یادآور می شویم که دانستن آنها به شما کمک می کند سالم تر باشید و عمر طولانی تری داشته باشید.

استرس را کنترل کنید

اجتناب از استرس برای اکثر مردم عملی نیست، اما روش های موثری برای کنترل آن وجود دارد. یوگا، مدیتیشن یا تنفس عمیق را امتحان کنید؛ حتی چند دقیقه در روز هم می توانند تاثیر خود را بگذارند.

خواب را در اولویت قرار دهید

داشتن خواب کافی با کیفیت خوب می تواند خطر ابتلا به چاقی، دیابت، بیماری قلبی و اختلالات خلق و خو را پایین بیاورد. خواب کافی به بهبود سریع تر پس از بیماری هم کمک خواهد کرد.

از DNA تان محافظت کنید

با افزایش سن، انتهای کروموزوم ها که تولومر نام دارد، کوتاه تر می شود. این مسئله افراد را نسبت به بیماری آسیب پذیرتر می کند، اما تحقیقات جدید نشان می دهند تغییرات جزئی در زندگی باعث تقویت آنزیمی می شود که طول عمر تولومر را افزایش می دهد. برای محافظت از DNA مفیدترین کار سبک زندگی سالم است. میوه و سبزیجات فراوان بخورید، ورزش کنید، سیگار و دخانیات را کنار بگذارید و از برخورد با اشعه های خطرناک و مواد شیمیایی دوری کنید. شاید مجبور باشید کارتان را عوض کنید.

وظیفه شناس باشید

مطالعات محققان نشان می دهد کسانی که وظیفه شناس هستند، عمر طولانی تری دارند. افراد وظیفه شناس تلاش بیشتری برای محافظت از سلامت شان انجام می دهند و انتخاب هایی می کنند که منجر به ارتباط های قوی تر و حرفه های بهتری می شود. همین ارتباطات قوی و رضایت شغلی باعث می شود عمر طولانی تری را تجربه کنید.

دوستان تان را عاقلانه انتخاب کنید

از قدیم گفته اند منش دوست روی دوست اثر می گذارد. عادات دوستان تان به شما هم منتقل می شود، پس به دنبال دوستانی با سبک زندگی سالم باشید. اگر دوستی دارید که چاق است، احتمال چاق شدن شما هم افزایش می یابد. کشیدن سیگار عادت دیگری است که از طریق ارتباط های اجتماعی گسترش می یابد.

سیگار را ترک کنید

ترک سیگار می تواند طول عمر شما را افزایش دهد؛ بر اساس یافته های یک مطالعه بریتانیایی، ترک سیگار در ۳۰سالگی می تواند طول عمر را یک دهه افزایش دهد. ترک این عادت در ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ سالگی، امید به زندگی را به ترتیب ۹، ۶ یا ۳سال بالا می برد.

خواب بعدازظهر را دریابید

خواب بعدازظهر در بسیاری از کشورها امری رایج است. شواهد علمی نشان می دهند که چرت زدن باعث طولانی شدن عمر می شود. براساس یافته های یک مطالعه جدید، آنهایی که به طور منظم چرت می زنند، در مقایسه با افرادی که گهگاه چرت می زنند، ۳۷درصد احتمال کمتری دارد که بر اثر بیماری قلبی بمیرند.

ازدواج کنید

افراد متاهل بیشتر از همتایان مجرد خود عمر می کنند. این اختلاف به حمایت اجتماعی و اقتصادی که ازدواج فراهم می کند، نسبت داده می شود. با توجه به اینکه ازدواج بیشترین فایده را دارد ولی افرادی که مطلقه یا بیوه هستند در مقایسه با افرادی که هرگز ازدواج نکرده اند، میزان مرگ و میر پایین تری دارند.

رژیم مدیترانه ای را تجربه کنید

برنامه غذایی مدیترانه ای سرشار از میوه، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون و ماهی است. مطالعات محققان بر فواید چشمگیر این رژیم غذایی صحه می گذارد. این برنامه غذایی احتمال بروز سندروم متابولیک، ترکیبی از چاقی، قند خون بالا، فشار خون بالا و عوامل دیگر که احتمال خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را افزایش می دهند، به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

از ژاپنی ها یاد بگیرید

ساکنان اوکیناوای ژاپن زمانی، طولانی ترین امید به زندگی را در جهان داشتند. محققان این امر را به برنامه غذایی سنتی منطقه نسبت می دهند که سرشار از سبزیجات سبز و زرد و کالری کم است.

لاغر شوید

کاهش وزن می تواند شما را در برابر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی و سایر عوارض کاهنده عمر محافظت کند. چربی شکم مضر است، پس بر سوزاندن چربی این ناحیه تمرکز کنید. مطالعات محققان نشان می دهد خوردن فیبر بیشتر و ورزش منظم، روش های موثری برای کاهش چربی دور شکم هستند.




دوستی سالم

عادات دوستان تان به شما هم منتقل می شود، پس به دنبال دوستانی با سبک زندگی سالم باشید. اگر دوستی دارید که چاق است، احتمال چاق شدن شما هم افزایش می یابد. کشیدن سیگار عادت دیگری است که از طریق ارتباط های اجتماعی گسترش می یابد.

بخشنده باشید

رها شدن از کینه و بغض فواید شگفت آوری در سلامت افراد دارد. خشم مزمن با کاهش کارکرد ریه، بیماری قلبی، سکته مغزی و بیماری های دیگر مرتبط است. بخشش، اضطراب را کاهش می دهد، فشار خون را پایین می آورد و باعث می شود راحت تر نفس بکشید. بخشنده بودن همیشه به معنای کمک مادی به دیگران نیست. گاهی اوقات با گذشتن از اشتباهات دیگران می توانید به طول عمر خود کمک کنید.

به امور معنوی بپردازید

افرادی که در مراسم مذهبی شرکت می کنند بیشتر از افرادی که هرگز در این مسائل شرکت نمی کنند، عمر می کنند. مطالعه افراد بالای ۶۵سالی که بیش از یک بار در هفته در مراسم مذهبی شرکت می کردند، نشان داده که این افراد نسبت به همتایان شان که در مراسم مذهبی شرکت نکرده اند، از سیستم ایمنی قوی تری برخوردارند.

از وسایل ایمنی استفاده کنید

تصادفات رانندگی رتبه پنجم شایع ترین علل مرگ و میر را در ایالات متحده و علت اصلی مرگ افراد سنین یک تا ۲۴ سال را تشکیل می دهد. استفاده از وسایل ایمنی روشی ساده برای بالا بردن احتمال عمری طولانی است. بستن کمربند ایمنی در تصادفات، خطر مرگ یا صدمه جدی را تا ۵۰درصد کاهش می دهد.


برگرفته از : مجله سیب سب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۶
سجاد پهلوانی

اشنه تخم مرغی و یقه خرگوشی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

"پاشنه کفش هایش را می خواباند، با هر بار قدم برداشتن پایش را روی زمین می کشد و لخ لخ می کند، کت مشکی اش را با انگشت سبابه دست راست روی شانه حمل می کند، از در حیاط که وارد می شود، هم زمان با "ننه" گفتن، هم چنان در انتظار جوابی از سمت "ننه" است تا درخواستش را که معمولا به چایی در استکان های کمرباریک ختم می شد، بگوید."

این تصویر آشنایی برای بسیاری از جوان های دهه ۴۰ و ۵۹ شمسی است، آن هایی که با فردین و قیصر زندگی می کردند و همه عشقشان این بود که شبیه آن ها حرف بزنند، راه بروند، لباس بپوشند و رفتار کنند. در میان شخصیت های روزگار قدیم سینمای ایران کم نبودند بازیگرهایی که نمونه ای برای تقلید جوان ها در جامعه می شدند. قبل از انقلاب در شهرها بیشتر رد پای خواننده های معروف آن زمان را می شد دید، اما در شهرهای کوچک تر که امکانات کمی هم داشتند، محمدعلی فردین، بهروز وثوقی، ناصر ملک مطیعی، بهمن مفید، جمشید آریا (هاشم پور) و رضا بیک ایمان وردی به وفور دیده می شد.

کفش های پاشنه تخم مرغی قیصر، حرف زدن و راه رفتن های بهروز وثوقی که در بیشتر فیلم ها از الگوی مشخصی پیروی می کرد، مخصوصا بعد از سال ۴۸ به اوج خودش رسید. بهروز وثوقی با کت یقه خرگوشی و پاشنه های خوابانده شده کفش هایش جایگاه ویژه ای برای جوانان داشت، منش و کردار جوان مردانه او با وجود این که جایی قاتل بود و جایی معتاد، همیشه به چشم می آمد و در زندگی مردم عادی هم تاثیر بسزایی داشت.



کله کچل زینال 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سال ۶۸ بود و بعد از به نمایش درآمدن فیلم سینمایی "تاراج" به کارگردانی ایرج قادری، در این فیلم جمشید آریا نقش "زینال بندری" را بازی می کرد و سرش را تراشیده بود. این سر تراشیده زینال به قدری جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کرد که پس از آن می شد خیلی ها را دید که یا سرشان را کچل کرده بودند یا دلشان می خواست این کار را انجام دهند.



تکیه کلام و کت و شلوار لوطی وار

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در آن دوران ناصر ملک مطیعی هم با استفاده از تکیه کلام هایی مانند "یا مرتضی علی" و گاهی کج کردن لب بین جوان ترها محبوبیت خاصی داشت. البته نوع راه رفتن و شکل لباس پوشیدن او هم دور از چشم جوان ها نبود. البته کت و شلوارهای ملک مطیعی هم خود ژانر جدایی بود که لوطی منشی نقش های او را منتقل می کرد و لوطی پسندان بر تقلید از کت و شلوار او نه نگفتند.



اورکت و تلویزیون سیاه سفید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

رضا بیک ایمانوردی بدل کاری را در ایران راه انداخت. در زمانی که فیلم های اکشن خیلی در سینمای ایران جایی نداشتند، بیک ایمانوردی در این حیطه فعالیت کرد و نتوانست هنر بدل کاری و ژانر فیلم های اکشن را به صورت حرفه ای در ایران راه بیندازد.

از مشخصه های بارز او کت بلند و کلاهی بود که همیشه می پوشید و البته به دلیل این که آن روزها تلویزیون رنگی را در خانه ای نمی شد پیدا کرد، کسی هم نمی دانست این کت قهوه ای روشن است و نه مشکی!



موی لختِ فرق وسطی

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

خواننده لس آنجلسی که این روزها بیشتر آهنگ هایش هم غمگین هستند، پیش از مهاجرت از ایران، بازیگر بود و در سال های ۷۹ و ۸۰ دو فیلم در ایران بازی کرد. "پر پرواز" فیلمی به کارگردانی خسرو معصومی بود که او در نقش بابک که خواننده بود و در فیلم هم گیتار می نواخت، فرق وسط باز می کرد و موهایش که لَخت هم بودند، ظاهر تازه ای را به جوانان آن دوران داد و البته گیتار زدن هم در همان روزها خیلی زیاد شد و ناخن های بلندی را که بهانه اش موسیقی کارکردن بود، می توانستیم در همه جا ببینیم.



اولین دماغ عملی سینما

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

افسانه بایگان را به ضرس قاطع باید نخستین زن هنرپیشه ای دانست که دماغش را عمل کرد! افسانه بایگان در سال ۶۲ در سریال "سربداران" به کارگردانی محمدعلی نجفی بازی کرده بود و پس از آن در سال ۶۴ با فیلم "گمگشته" به کارگردانی مهدی صباغ زاده به سینما می رود. در دهه ۶۰ و زمانی که هر سال یک فیلم بازی می کرد و معروفیت هم به دست آورده بود، دماغش را عمل می کند و بعد از آن موجی از عمل های دماغی در جامعه به وجود می آید. اصلا می توان گفت که بایگان به ایرانی ها یاد داد که این عمل می تواند تغییرات زیادی روی صورت هایشان داشته باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۴
سجاد پهلوانی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بهترین راهی که چیزهایی خوب را به زندگی خود دعوت کنید این است که در خانه‌تان مکانی مناسب برای آن‌ها آماده کنید! همان‌طور که در دفتر کار یا خانه‌تان، هر از گاهی باید چیزهای بی‌مصرف را دور بریزید، اگر هم گاهی در ذهن‌تان یک خانه تکانی بکنید، حتما چیزهای دورانداختنی زیادی پیدا می‌کنید. پس دوری در مغزتان بزنید و اگر هر یک از این ۲۵ مورد زیر را پیدا کردید، از پنجره ذهنتان به بیرون پرتابش کنید تا بتوانید در مسیر موفقیت گام بردارید!

1. 
تلاش برای کامل بودن

کمال‌پرستی (Perfectionism) و میل به بهترین بودن، ذهن ما را برای شکست برنامه‌ریزی می‌کند. این که به سوی کمال در حرکت باشیم بسیار فرق می‌کند با این که بخواهیم بهترین و کامل‌ترین باشیم. تلاش برای بهترین بودن، راهی است که به خودمان بگوییم که ما هرگز به اندازه کافی خوب نبوده‌ایم.

2. 
کوچک بازی کردن

افق دیدتان را گسترش بدهید. به چیزهای بزرگ فکر کنید. شاید این کار گاه سخت و رنج آور باشد، اما به رنجش می‌ارزد.

3.
 ادا درآوردن

ضعف هم مانند حقیقت و شجاعت به خوبی احساس می‌شود. خودتان باشید. حقیقت و شجاعت همیشه راحت نیستند اما همیشه قدرتمندند.

4. 
منتظر بخت و اقبال بودن

از قدیم گفته‌اند شانس در خانه همه را می‌زند، اما تنها کسانی که بیدار باشند و از قبل آماده، در را برای شانس باز می‌کنند و آن‌ها که خوابند، حتی صدای کوبیدن در را نمی‌شنوند. پس اساس استفاده از شانس، آمادگی است و نه این که باور کنیم شانس همه کارها را رو به راه خواهد کرد.

5. 
منتظر چیزی بودن

خیلی‌ها فکر می کنند اگر در زمان مناسب، در جای مناسب، منتظر شخص مناسب باشند، به موفقیت دست پیدا خواهند کرد. اما فرصت، آن است که شما پیدایش کنید نه این که فرصت شما را پیدا کند!

6. 
نیازمند تایید دیگران بودن

اجازه ندهید عقاید و باورهای دیگران شما را از پا در بیاورد. همه‌اش اتلاف وقت است! در عوض به خودتان رجوع کنید و از این که فکر و یا احساس خودتان را مبنای کارتان قرار دهید هراسی به خود راه ندهید (البته این موضوع تناقضی با گرفتن مشورت از دیگران ندارد).

7. 
تلاش برای انجام کارها به تنهایی

شاید به تنهایی هم بتوانید کاری را انجام بدهید، اما وقتی دو نفر هستید هم بهتر و بیشتر کار می کنید و هم کارها جنبه تفریحی ‍‍‌پیدا می‌کنند.

8.
 وعده بیهوده دادن

زیاد وعده ندهید اما اگر بر این عقیده اید، با تمام توان تان پایش بایستید.

9. 
کار کردن روی نقاط ضعف

همه ما نقطه ضعف‌هایی داریم. روی آن ها کار کنید، اما تمرکزتان روی توانایی‌ها و نقاط قوت‌تان باشد.

10. 
سرزنش دیگران

سرزنش دیگران از سر شجاعت و قدرت نیست، دقیقا برعکس، از سر ترس و بزدلی است و هزینه آن از کف رفتن ارزش و اعتبار ما است.

11. 
اشراف داشتن به افکار منفی

شاید اعتقاد دارید که شما فقط، نسبت به آنچه که انجام می‌دهید مسئولیت دارید و نه نسبت به آنچه که فکر می‌کنید. واقعیت این است که این دو را خیلی نمی‌توان از هم جدا کرد. افکار ما به زودی تبدیل به اعمال ما خواهند شد. پس مراقب افکار منفی‌مان باشیم، چرا که نه تنها آینده ما را تباه خواهند کرد، بلکه عواطف و احساسات اکنون ما را هم تیره و تار می‌کنند.

12.
 زندگی در گذشته

آینده از همین الان شروع می شود و موفقیت را باید در آینده جستجو کرد نه اینکه ذهنتان را درگیر فرصت های از دست رفته گذشته کنید.

13. 
تلاش برای خوشایند همه بودن

مطمئن‌ترین راه برای شکست، این است که تلاش کنید خوشایند همه باشید. سعی کنید خوشایند خودتان باشید و کسانی که برای شما مهم هستند.

14.
 هدف‌های کوچک

اهداف کوچک به نتایج کوچک می‌انجامد، اهداف بزرگ به نتایج بزرگ و گاه بسیار بزرگ ختم می‌شود. (البته این موضوع به این که اهداف قابل دستیابی برای خود تعریف کنید و یا اهداف را به بخش های کوچک تبدیل کنید، ارتباطی ندارد).

15.
 کینه، بُخل و حسد

اینها قاتلان وقت و راهزنان رضایت و شادی هستند.

16. 
اجتناب از تغییر

تغییر با یا بدون اجازه شما روی می‌دهد. وقتی می‌توانید، مدیریتش کنید و بهترین آن را بیرون بکشید.

17. 
تلاش برای اشتباه نکردن

بزرگترین اشتباه شما می‌تواند این باشد که تلاش کنید هرگز اشتباه نکنید!

18. 
گقتن "من نمی توانم"

کارها را به دلیل این که سخت هستند، رها نکنید. با جملات منفی با خودتان حرف نزنید. اغلب وقتی کارها سخت هستند، به همان اندازه می توانند هیجان‌انگیز و برانگیزاننده باشند.

19. 
خودتان را خوار نکنید

کمرو، خجالتی و شرمگین بودن کمکی به شما نمی‌کند. برای هیچ کس هم کاری را راحت‌تر نکرده است. فقط زندگی را برای‌تان به جهنمی تبدیل می کند.

20. 
شایعه‌پراکنی

آدم‌های ضعیف استاد شایعه‌پراکنی هستند. به جای شایعات در مورد افکار و برنامه‌ها صحبت کنید. وقتی در مورد آدم‌ها صحبت می کنید، دلسوز و حمایت‌گر باشید.

21. 
ماندن در اعماق

سقوط کردن باعث شکست نیست. این برنخاستن است که موجب شکست خوردن می‌شود.

22. 
شکایت کردن و مظلوم‌نمایی

اگر امروزتان را برای شکایت از دیروز تلف کنید، زمانی برای ساختن فردایی بهتر نخواهید داشت.

23. 
وقت‌گذرانی با آدم‌های منفی‌باف

اگر دور و بر شما آدم‌هایی هستند که سعی می‌کنند با منفی‌بافی شما را پایین بکشند، شاید حالا وقت آن است که اطراف‌تان نگاه تازه‌ای بیندازید.

24. 
مقایسه خود با دیگران

مقایسه، یکی دیگر از رهزنان شادی است. نگران این که دیگران چه می‌کنند نباشید. (منظور این نیست که مثلا اگر یک مدیر هستید، از فعالیت‌های رقبا بی‌خبر باشید؛ بلکه از مقایسه خود با دیگران، دچار غم و اندوه نشوید).

25. 
نمی‌توانم تفاوتی به وجود بیاورم

هر کدام از ما می‌توانیم تفاوتی، هرچند کوچک، به وجود بیاوریم و همه ما با هم می توانیم تغییرات مثبتی را در کسب و کار و زندگی رقم بزنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۴
سجاد پهلوانی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شما دوستانی که سریال شهرزاد رو دنبال می کردید مسلما در جریان هستید که فصل اول این محصول خانگی پایان یافت. هرچند باید منتظر موند تا فصل دومش از راه برسه اما بهر حال این سریال پر مخاطب با ویژگی های بارزی که داشت، توانست وضعیت نابسامان سینماى خانگى را تغییر دهد و با جذب مخاطب با انواع سلیقه ها و دیدگاه هاى متفاوت، نشان داد که مى توان با به نمایش گذاشتن یک کار فاخر فرهنگى به جذب مخاطب خود رسید. این سریال علاوه بر موارد مثبت کمی و کیفی متعدد، دیالوگ های درخور توجهی داشت که برخی از اونها بصورت عکس نوشته تقدیم شما دوستان می شود:


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۳
سجاد پهلوانی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۲
سجاد پهلوانی

اردیبهشت؛ ماه سفر است، ماه گشت و گذار و تجربه لذت های وصف نشدنی ... در ادامه ایمیل، هفت محل دیدنی و زیبا که برای سفر در ماه جاری مناسب است حضور شما دوستان معرفی می شود.


دشت دریاسر، بهشت اردیبهشت ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

منطقه تنکابن در غرب استان مازندران یکی از آن مکان هایی است که حتما باید به آن سر بزنید و از آن دیدن کنید مخصوصا دشت دریاسر را که به بهشت اردیبهشت ایران معروف است. این دشت یکی از خیره کننده ترین منطقه های ایران است. در فصل بهار این دشت تن پوشی سراسر زرد رنگ به تن می کند و زیبایی بی بدیلی را به نمایش می گذارد. در کف این دشت، ده چشمه وجود دارد و یکی از دلایل سرسبزی این دشت هم وجود این چشمه ها است، به طوری که در فصل بهار که آب چشمه ها زیاد است نمی توان جای خشک در کف دشت پیدا کرد.

آدرس: مازندران، تنکابن، جاده دو هزار، دو راهی امامزاده قاسم



آبشار آسیاب خرابه، آبشار محصور شده در میان درختان انجیر

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آسیاب خرابه نام یکی از مکان های دیدنی شهرستان جلفا در استان آذربایجان شرقی است. این مکان شامل آبشارهای کوچک و بزرگی است که سرچشمه آن ها معمولا کوه کیامکی در بالای چشمه است. سطح آبشار از خزه ها و گیاهان رونده آبی پوشیده شده است و منظره چشم نوازی را ایجاد کرده است. آسیاب‌خرابه، آسیابی آبی بوده است که سال‌ها پیش مورد استفاده مردم منطقه می‌گرفت ولی هم‌اکنون به دلیل تخریب قسمت‌های عمده آن کاربردی ندارد و به همین دلیل به "آسیاب‌خرابه" شهرت یافته است.

ارتفاع آسیاب ۱۰ متر و مساحت محوطه پایینی آن ۲۰۰ متر مربع است. هوای مطبوع و منظره های سرسبز و دیدنی از جمله ویژگی هایی است که شما را به این منطقه می کشاند. شاید برای تان جالب باشد بدانید که این منطقه توسط درختان اجیر با فرم های مختلف محصور شده است.

آدرس: ۲۷ کیلومتری هادی‌شهر و در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان



شهرستان محلات، هلند ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نام شهرستان محلات با نام گل عجین شده است. اصلا این شهرستان را به نام شهر گل و یا پایتخت گل ایران می دانند. حالا فکرش را بکنید که در اردیبهشت که ماه جلوه گری گل ها است، به این شهرستان سفر کنید. حتی از فکر به این موضوع هم به وجد می آیید. در این شهرستان دهکده گلی وجود دارد که به نوعی هیجان انگیز ترین قسمت سفر به محلات خواهد بود. در این دهکده می توانید انواع کاکتوس ها، گل و گیاهان خانگی و گیاهان زینتی را تهیه کنید. علاوه بر این دهکده گل که مطمئنا شما را حسابی حیرت زده خواهد کرد، در این شهرستان غارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها هم دیدن کنید.

آدرس: استان مرکزی، جاده دلیجان، محلات



باغ گیاه شناسی کرج

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

این باغ زیبا که از جاذبه های گردشگری استان البرز به شمار می رود، در داخل بوستان تفریحی شهید چمران کرج واقع شده و یکی از دیدنی ترین مکان ها در فصل اردیبهشت است. باغ گل‌ های کرج دارای بخش‌ های متنوعی از جمله محوطه پرچین‌ های تو در تو،‌ کلکسیون گل های رز، آمفی تئاتر رو باز، قفس پرندگان، آلاچیق، رستوران، کافی شاپ، آبشار و فرش گل و گیاه می‌باشد.

این فرش گل و گیاه یکی از بارزترین زیبایی های باغ گل کرج است. مساحت فرش گل در باغ گل‌ های کرج، ۲۷۰۰ متر مربع و طراحی آن برگرفته از نقش خطیبی تبریز است. گل‌های این فرش شامل گل‌ های پوششی، فصلی و دائمی است که این گل‌ها با امکان دید از زاویه بالا در فرش گل طراحی شده‌ اند همچنین با توجه به تنوع آب و هوایی و تغییر فصل، گل‌ های این فرش نیز در فصول مختلف بازپیرایی شده و هم اکنون با پوششی از گل‌ های لاله همراه شده است.

آدرس: کرج، خروجی پیکانشهر، بیست متری دوم سرو آزاد، بلوار مراتع، موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور



سرعین، شهر چشمه های آب گرم

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

شهر سرعین یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است که شهرت خود را مدیون چشمه های آب گرمش است. این چشمه های آب گرم معمولا از کوه سبلان سرچشمه می گیرند که خود یکی از دلایلی است که شما را مجاب می کند تا به این شهرستان زیبا سفر کنید. این شهر ارتباط نزدیکی با کوه سبلان دارد و به همین دلیل در روزهای اردیبهشتی سال، این شهر زیباترین چشم اندازها و مناطق طبیعی را به خود می بیند.



کرمانشاه، جاذبه های دیدنی، مناطق بکر

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

استان کرمانشاه هم یکی از آن مکان هایی است که باید در اردیبهشت به آن سر بزنید. این استان در عین کوهستانی بودن بسیار سرسبز و با طراوت است. این استان دارای مناطق طبیعی است که از دیدن آن ها نفس در سینه تان حبس خواهد شد. دشت های وسیع و سرسبز با انواع گونه های گیاهی، جاذبه های تاریخی در دل همین دشت های وسیع این استان را تبدیل به یکی از منحصر به فرد ترین استان ها و مکان ها برای سفر در اردیبهشت کرده است.



خوشا شیراز و وضع بی مثالش ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خب این مورد هم که نیاز به توضیح ندارد، باور نکردنی است کسی نداند که اردیبهشت ماه شیراز است. اصلا اگر اردیبهشت شیراز را ندیده باشید و بوی بهار نارنج های تازه را حس نکرده باشید، اردیبهشت را نفهمیده اید. شیراز در اردیبهشت ذره ذره بهار را به جانتان تزریق می کند. وقتی در باغ های سرسبز شیراز در اردیبهشت قدم می زنید تازه معنی زندگی را می فهمید، باغ های شیراز ، تکه هایی کوچک از بهشت هستند که پیشنهاد می کنیم آن ها را در اردیبهشت ببینید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۱
سجاد پهلوانی

همیشه دیدن عکس های قدیمی در فضای مجازی برای کاربران جذاب بوده که روزانه هزاران تصویر از این نوع عکس ها در دنیای وب از سوی وبگردهای خوش ذوق به اشتراک گذاشته می شود. گذشته از این انتشار این نوع عکسها برای بسیاری از کاربران که تاکنون از دیدنشان غافل بوده اند بسیار جذاب و مهیج است. تصاویری که در ادامه ایمیل مشاهده می کنید شاید هنگام شکار توسط عکاس به نظر مهم نمی آمد، اما بعد از گذشت سال ها این عکس ها روایت گر خاطرات آن سال هاست ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
زلزله در سیاتل/
1949


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
قیمت بنزین/
1939


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
مبارزه محمد علی کلی و طرفدار نوجوانش/
1963


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net 
ماشین تحریر غول پیکر در نمایشگاه جهانی/
1940


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org 
برلین/
1920


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
دیدار کلینتون و جان کندی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
مارلون براندو


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
کلینتون در زمان ریاست جمهوری در کاخ سفید/
1995


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
مرد جویای کار/
1930


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
ژاپن/
1956

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۱
سجاد پهلوانی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


با توزیع قسمت بیست و هشتم(آخرین قسمت فصل اول) سریال "شهرزاد" در هفته جاری، فصل اول این مجموعه دیدنی به پایان می رسد و آن گونه که به صورت غیر رسمی اعلام شده خانم نغمه ثمینی در حال نگارش فیلم نامه فصل دوم است.

اما چرا این سریال این قدر محبوب شده و مورد استقبال قرار گرفته است؟

عشق

1. "شهرزاد" بر خلاف آنچه ابتدا تصور می شد یک مجموعه تاریخی نیست. یک درام عاشقانه است. اما عاشقانه سیاسی که در آن عشق بر هر موضوع دیگری می چربد. شعار نوشته شده بر بسته بندی های سریال نیز این است: "در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است."

روایت جدایی دو دلداده و محکوم بودن آنها به تحمل که به عشق این دو محدود نمی ماند و در نگاهی ژرف تر حکایت جدایی ملت و دولت ملی پس از کودتای 28 مرداد 1332 است و تاکید بر مصدقی بودن فرهاد را می توان اشاره به این معنی دانست که او نماد مظلومیت همه قربانیان کودتای سیاه است. 

به یاد آوریم که بابک (با بازی امیر حسین رستمی) در صحنه ای زیبا می گوید: مگر یک مرد چند بار می تواند ببازد؟ اول به کودتاچی ها، بعد به سانسور چی ها، حالا هم به پالون چی ها (پالان چی ها و به روایتی دیگر پاگون چی ها). 

همچنین صحنه هایی را که فرهاد دماوندی عاشقانه از دکتر مصدق و دکتر فاطمی یاد می کند و در قسمت بیست و ششم دیدیم آن قدر که از خبر اعدام دکتر فاطمی تکان خورد از مرگ دوست صمیمی خود (بابک یگانه) شوکه نشد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


پس راز نخست محبوبیت شهرزاد را باید در عاشقانه بودن آن جست و دانست:

یک قصه بیش نیست غم عشق و این عجب
کز هر زبان که می شنوم نا مکرر است ...

هنر کارگردان و فیلم نامه نویس این است که قصه عشق را با سیاست گره زده و رابطه عاطفی با قربانیان کودتای سیاه را نیز باز می گوید. به یاد آوریم که در نگاه بابک، جُرم سرهنگ تیموری فقط این نیست که به نامزد او نظر دارد. گناه اصلی او این است که "کودتاچی" بوده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کارگردانی

2. راز دیگر در کارگردانی حسن فتحی است. او پیشتر توانایی خود را در کارهای متعدد به اثبات رسانده است: "مدار صفر درجه، شب دهم، پهلوانان نمی میرند و میوه ممنوعه" در این زمره اند و طبعا تماشاگر با چنین پیشینه ای سراغ این اثر رفته و پشتوانه قبلی در مقبولیت کار موثر بوده است. 

حسن فتحی بیش از هر کارگردان دیگری یادآور علی حاتمی است. نزدیک به 20 سال از خاموشی "سعدی سینمای ایران" می گذرد و در این مدت هیچ کارگردانی در حال و هوای او سیر نکرده و تنها حسن فتحی است که بی ادعا و بدون آن که بخواهد ادای او را دربیاورد تا اندازه ای یادآور کارگردان محبوب و فقید بوده است. 

اگر تا قبل از قسمت 25 تنها فضاهای تاریخی یاد علی حاتمی را زنده می کرد از آن پس برخی دیالوگ ها خاصه آنچه از زبان "شربت" با بازی "پانته‌آ پناهی ها" می شنویم بیشتر در آن حال و هواست.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


اگر از سوته دلان تعبیر "بلا روزگاریه عاشقیت" ماندگار شد بعید نیست که "چروک عشقش بودم" هم در یادها بماند. البته در این کار افراط نکرده اند و دیگران مطنطن و مسجع به کار نمی برند و تنها "شربت" گاهی این گونه صحبت می کند. در تکیه کلام ها هم البته افراط نشد و تنها از زبان جمشید می شنیدیم: "حرف های خارجی می زنی ها!"

بازی ها

3. یکی از دلایل دیگر موفقیت و محبوبیت شهرزاد بی گمان به خاطر بازی هاست. درصدر همه علی نصیریان که در حافظه هر که فیلم و سینمای ایران را دنبال می کند ثبت شده و حالا "بزرگ آقا"ی "شهرزاد" در ادامه نقش های او در آقای هالو، قاضی شارح در سربداران، ابوالفتح هزار دستان، بوی پیراهن یوسف، کفش های میرزا نوروز و میوه ممنوعه قرار می گیرد.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


به جز علی نصیریان، ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار و شهاب حسینی هم بسیار خوش درخشیده اند و مصطفی زمانی البته به خاطر تجربه کمتر با آنان فاصله دارد. شاید اگر نقش فرهاد را به پارسا پیروز‌فر سپرده بودند یا خود شهاب حسینی را برای این نقش در نظر می گرفتند نتیجه بهتری به دست می آمد. اما مصطفی زمانی هم دست کم در خوانش اشعار از عهده کار برآمده است و انصاف می باید داد در قسمت 27 قابل قبول تر ظاهر شده و حس همدلی بیننده را برمی انگیزاند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کارگردان به جز این بازیگران سورپریزهایی هم دارد. مشاهده دوباره ابوالفضل پورعرب که در حال بیماری در "وضعیت سفید" ظاهر شده و شباهتی به بازیگر سوپر استار "‌عروس" و "‌نرگس" و "‌چهره" نداشت یا جمشید هاشم‌پور که بعد از 100 فیلم سینمایی برای اولین بار حاضر شده در سریالی بازی کند نیز برای مردم جذاب است.

مقایسه با معمای شاه

4. از بخت‌یاری "شهرزاد" بود شاید که پخش آن با "‌معمای شاه" همزمان شد تا امکان مقایسه دو سریال با پیش زمینه تاریخی فراهم آید. هر چند که معمای شاه با تاریخ محک زده می شود و کسی داستان عاشقانه شهرزاد را با تاریخ محک نمی زند.

با این حال این که خروجی 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری به معمای شاه انجامیده که کارگردان به جای پیش بردن داستان خود شاه، داستان های متعدد را در کنار هم قرار داده تا ثابت کند کار دست بهایی ها بوده و انگلیسی ها نفوذ داشته اند و فساد از در و دیوار بالا می رفته و بیننده احساس می کند سریال در خدمت داستان نیست و اهداف سیاسی ارجح است ولی شهرزاد آن دوران را با هزینه بسیار کمتر به تصویر کشیده نزد بیننده امتیاز سریال به حساب می آید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مضافا به این که چشم شهرزاد نه به بودجه صدا و سیما که به مشتری است و مردم باید بخرند تا سر پا بمانند بنا بر این و به اقتضای مشتری مداری باید نظر مردم را جلب کند. به گونه ای که این سریال بیشتر دهان به دهان تبلیغ شده است. 

خاطره سازی

5. سینما را "هنر فضا سازی و شخصیت پردازی" می دانند. شهرزاد با شخصیت ها و فضاها خاطره سازی می کند. با 28 مرداد شروع می شود، فرهاد خبرنگار روزنامه "باختر امروز" است و کافه نادری هم از دیروز به امروز رسیده است. مرغ آمین نیز یاد آور نیماست و می توان زمزمه کرد:

"مرغ آمین، درد آلودی است کآواره بمانده
رفته تا آن سوی این بیداد خانه 
بازگشته رغبتش دیگر ز رنجوری نه سوی آب و دانه..."

یا می توان به خیابان لاله زار اشاره کرد. همه اینها چه برای کسانی که خاطره دارند و چه درباره اش خوانده اند جاذبه دارد و طبعا اتومبیل های آن دوران نیز جالب است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


صدای محسن چاووشی

6. سریال شهرزاد تنها فیلم و سریال نیست. با صدای محسن چاووشی یک هویت موسیقایی هم پیدا کرده و نقش این خواننده را در اقبال مردم نمی توان و نباید نادیده انگاشت. کما اینکه از قسمت چهارم به بعد با "عزیزم کجایی" متفاوت شد. هر چند سطح انتظارات چنان بالا رفت که برخی از ترانه های بعدی در قیاس با اولی موج به پا نکرد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تفاوت با روایت رسمی

7. شهرزاد، سریال تاریخی نیست اما نگاه آن به سیاست و تاریخ با روایت رسمی صدا و سیما تفاوت دارد و همین نزد مردم مقبولیت آورده است. در تلویزیون اگر نامی از مصدق آورده می شود کنار آن بلافاصله از آیت الله کاشانی هم می گویند. درباره دکتر فاطمی نیز رودربایستی دارند چون از یک طرف مورد سوء قصد فداییان اسلام قرار گرفته و از جانب دیگر بعد از کودتا اعدام شد. 

در شهرزاد اما مصدق و فاطمی، عاطفی ترند و کودتا هم کودتاست نه آن که مانند اظهارات فرزند آیت الله کاشانی در برخی برنامه های تلویزیونی در کودتا بودن تشکیک شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


رقابت عشقی

8. یکی از جاذبه های داستانی در سریال‌ها که پرداختن به آن مهارتی فوق العاده و ظرافتی خاص می خواهد تا رواج "خیانت" تلقی نشود ترسیم مثلث های عشقی است. منتها گاه مانند سریال های "فارسی وان" در روزگاری که پُربیننده بود ملاحظات اخلاقی را کنار می گذاردند و گاه همچون سریال های ترکیه ای برای مثلث عشقی توجیهاتی می آورند مثلا یکی را تصور می کردند مرده یا بالاجبار ازدواج کرده و مانند اینها. 

در سریال های ایرانی مثلث عشقی ممنوع بود و این تابو با سریال "در پناه تو" شکست. البته "در پناه تو" هم ملاحظات را رعایت کرد و مادام که دو نقشی که زوج لعیا زنگنه و رامین پرچمی ایفا می کردند با هم زندگی می کردند نشانی از حسن جوهر چی نبود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در "شهرزاد" هم بی آن که ذره ای به مناسبات اخلاقی خدشه وارد شود بر سر شهرزاد رقابتی بین قباد و فرهاد در جریان است و چون از انگ خیانت کاملا مبرّاست علاقه مندان با علاقه دنبال می کنند. البته بیش از آن که بحث رقابت و مثلث عشقی باشد رهاندن معشوق از دست ربایندگان است. 

امروز به زبان دیروز

9. ویژگی دیگر شهرزاد پرداختن به پاره ای امور امروز اما از زبان دیروز است بی آنکه حساسیت زا باشد و این هنری است که حسن فتحی و فیلم‌نامه‌نویس به خرج داده اند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


لمپن ها 

10. دست آخر این که در کمتر سریالی به موضوع لمپن‌ها پرداخته شده بود. لات‌ها و لوطی‌ها با هم تفاوت دارند. فتحی قبلا در "پهلوانان نمی میرند" و "شب دهم" درباره لوطی‌گری گفته بود ولی لات‌ها و لمپن‌ها کمتر این گونه تصویر شده بودند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


راز محبوبیت شهرزاد را در 10 نکته گفتیم اما اصل مطلب همان است که در بند اول آمد:

یک قصه بیش نیست غم عشق و این عجب
کز هر زبان که می شنوم نا مکرر است 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۰
سجاد پهلوانی

کاهش وزن حتی به میزان کم موفقیت بزرگی برای افراد چاق به حساب می‌آید. این احساس به‌ویژه در آغاز فصل تابستان دلچسب است. رژیم‌های غذایی بسیار متنوع‌اند و هرروز بر شمار آنها افزوده می‌شود. چند راهکار برای کاهش وزن در این ایمیل را از نظر خواهید گذراند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

غذای خود را در سکوت میل کنید. شنیدن موسیقی یا دیدن برنامه‌های تلویزیونی سبب می‌شوند شما صدای خرد شدن غذا زیر دندان‌هایتان را نشنوید. شنیدن این صداها سبب می‌شوند شما کمتر بخورید. هرچه این سروصداها کمتر باشند بهتر است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آیا باید هر روز خود را وزن کرد؟ این سوالی است با پاسخ‌های متفاوت. تحقیقی در این باره به این نتیجه رسیده که میان وزن بدن و برنامه‌ریزی‌های غذایی افراد رابطه‌ای مستقیم وجود دارد. افرادی که هر روز مطالبی در باره وزن خود ثبت می‌کنند، موفقیت بیشتری در ارتباط با کاهش وزن خود به دست می‌آورند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

راه‌پیمایی در ابتدای روز، آغاز دلنشینی برای یک رژیم غذایی کاراست. پژوهشی در آمریکا به این نتیجه رسیده کسانی که صبح زود حدود ۲۰ دقیقه تا نیم‌ساعت در هوای آزاد و زیر نور خورشید راه می‌روند، سوخت و ساز بدن‌شان افزایش و وزن‌شان کاهش می‌یابد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

افرادی که به هنگام خوردن غذا، به وعده غذای پیشین خود فکر می‌کنند، کمتر می‌خورند. اما کسانی که به این موضوع فکر نمی‌کنند غدای بیشتری جذب می‌کنند. گفته می‌شود برای کاهش وزن بدن بهتر است آن‌چه در هر وعده غذا خورده می‌شود پروتکل شود و همچنین بسته‌های خوراکی ‌و شکلات مصرف شده در وعده‌های بعدی غذا جلوی چشم قرار گیرند.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

به جای استفاده از خودرو از دوچرخه‌تان استفاده کنید، زیرا حرکت بدن سبب می‌شود که وزن اضافی به تدریج از میان برود. یک تحقیق آمریکایی به این نتیجه رسیده که افرادی که با دوچرخه به محل کار خود می‌روند وزن‌شان به طور متوسط پنج کیلو از افرادی که با خودرو به محل کار می‌روند کمتر است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

افرادی که نوشابه‌های رژیمی یا "لایت" می‌نوشند نیز با اضافه وزن روبرو می‌شوند. این نوشابه‌ها تنها با رعایت رژیم می‌توانند موثر باشند. بنابراین باید مصرف کالری مورد نیاز بدن را دانست و بر آن مبنا غذای روزانه را تعیین کرد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کسی که خواستار کاهش وزن بدن خود است بهتر است آب بنوشد. آب کالری ندارد و در جریان عبور از بدن انرژی مصرف می‌کند. نوشیدن روزانه یک‌و‌نیم تا دو لیتر آب سبب می‌شود که در روز حدود ۱۰۰ کیلوکالری بدن مصرف شود. آب همچنین احساس سیری در بدن را افزایش می‌دهد. یک پیشنهاد در این باره: پیش از هر وعده غذا حدود نیم لیتر آب بنوشید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فست فود، هم راحت تهیه می‌شود و هم به وقت زیادی نیاز ندارد. کسانی که به هنگام کار غذا می‌خورند وزن کمتری از دست می‌دهند. خوردن به هنگام حرکت سبب می‌شود احساس سیری دیرتر بوجود آید. داشتن وقت کافی برای صرف غذا اما به احساس سیری زودرس منجر می‌شود و باعث می‌شود در طول روز غذای فرعی کمتری صرف شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دمای خانه نیز یکی از عواملی است که می‌تواند به کاهش وزن بیانجامد. بودن روزانه دو ساعت در دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌تواند به کاهش جدی وزن بدن منجر شود. البته درجه کمتر دمای خانه می‌تواند در کنار کاهش وزن به کاهش هزینه برق و گاز خانه نیز منجر شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بسیارند کسانی که غذای موجود در بشقاب‌‌شان را تا انتها صرف می‌کنند. این افراد باید غذای خود را در بشقاب‌هایی کوچک‌تر بریزند. شما با پایان غذا در بشقاب‌های کوچک ۳۰درصد کمتر غذا خورده‌اید و احساس سیری نیز به شما دست داده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

صبحانه شروع روز است و آغاز سوخت و ساز بدن. صبحانه‌ای کامل وزن بدن را کاهش می‌دهد. پژوهشگران اعلام کرده‌اند که سوخت‌و‌ساز بدن پس از صبحانه‌ای کامل، در باقی روز ثابت می‌ماند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

خنده به کاهش وزن کمک می‌کند. محققان دانشگاه "واندربیلت" به این نتیجه رسیده‌اند که افرادی که روزانه ۱۵ دقیقه می‌خندند، سوخت کالری‌های‌شان در مجموع ۲۰ درصد بیشتر از دیگران است. به این ترتیب کاهش وزن افراد خنده‌رو در سال دوکیلو بیشتر از دیگران است. خنده همچنین از ترشح هورمون استرس‌زای (کورتیزول) جلوگیری می‌کند؛ هورمونی که سبب افزایش وزن می‌شود.


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

تغییر مواد غذایی روزانه برای کاهش وزن بدن بسیار ضروری است. سبزی‌ها، میوه، نان سبوس دار و لبنیات کم چربی باید به بخش اصلی مواد غذایی تبدیل شوند و به هنگام پخت غذا باید به این نکته توجه داشت که از مصرف زیاد روغن جلوگیری شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سیب زمینی سرخ شده و دیگر تنقلات چرب را دور بریزید. به جای آن روزانه دو وعده میوه و یک وعده سبزی بخورید. میزان هر وعده را نیز خودتان می‌توانید تشخیص دهید زیرا هر وعده برابر است با آنچه در یک دست شما جای می‌گیرد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

از خوردن غذا لذت ببرید. هر لقمه را آهسته بجوید و سعی کنید مدت بیشتری برای فرودادن هر لقمه صرف کنید. پس از چندی متوجه نشانه‌های سیری از طرف بدن خود می‌شوید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دفتر یادداشتی تهیه کنید و هر چه روزانه می‌خورید را در آن ثبت کنید. این امر سبب می‌شود که بدانید چه هنگام چه مقدار خورده‌اید. پس از چندی با مقایسه آن چه روزانه خورده‌اید بهتر می‌توانید برنامه غذایی‌تان را تنظیم کنید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خواب کم و نامرتب به استرس در بدن منجر می‌شود و بطور کلی خواب ناکافی موجب افزایش وزن می‌شود. بدن همواره در حالتی آماده فعالیت باقی می‌ماند و فعالیت‌های هورمونی مختل می‌شود. در چنین شرایطی هورمون استرس (کورتیزول) تولید و سبب افزایش وزن می‌شود. هر فردی باید شب‌ها هفت تا هشت ساعت بخوابد. خواب مرتب می‌تواند به کاهش وزن بینجامد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

همواره به جای نان سفید از نان سبوس‌دار استفاده کنید، زیرا نان سفید ارزش غذایی ندارد اما نان‌های سبوس‌دار چربی و قند را ذخیره می‌کنند و احساس گرسنگی دیرتر دست می‌دهد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آب میوه چاق می‌کند. با این که آب میوه‌های طبیعی دارای میزان بالایی از ویتامین هستند اما همزمان کالری بالایی هم دارند. نیم لیتر آب میوه طبیعی نزدیک به ۵۰۰ کالری دارد که می‌توان آن را به عنوان یک وعده غذایی دانست. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که نمی‌توان آب میوه طبیعی را جایگزینی برای میوه دانست، زیرا فیبرهای غذایی که در میوه وجود دارند، در آب‌میوه وجود ندارند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

استرس چاقی‌آور است. زمانی که یک فرد دچار استرس شدیدی باشد، بدن شروع به ترشح آدرنالین می‌کند که این امر موجب افزایش ضربان قلب و بالا رفتن میزان فشار خون می‌شود. در این هنگام برای ایجاد تعادل در ترشح آدرنالین، هورمون کورتیزول در بدن آزاد می‌شود. کورتیزول تحریک‌کننده اشتهاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۴
سجاد پهلوانی

بارندگی های اخیر باعث شده آبشار تافه که در منطقه حفاظت شده بیستون قرار دارد، پس از ۱۵ سال خشکی دوباره جاری شود. جوشش چشمه های این آبشار از مسیر ده پلکانی عبور کرده و در طول مسیر درختهای اطراف را آبیاری می کند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۱
سجاد پهلوانی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۱
سجاد پهلوانی

با توجه به افزایش قابل توجه فضاهای مسقف به مصلای تهران، امسال نمایشگاه کتاب 95 تهران در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد. بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت بازگشایی شده و تا 25 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تصاویر زیر استودیوی عکس شهدای مدافعان حرم در نمایشگاه بین المللی کتاب را نشان می دهد. همانطور که تصاویر گویاست، در این استودیو بازدید کنندگان با پوشیدن لباس و تجهیزات نظامی اقدام به گرفتن عکس یادگاری می کنند و یک تصویر مجازی و معنوی را به ثبت می رسانند.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۰
سجاد پهلوانی

مانکن‌ها افرادی هستند که شغلشان پوشیدن و نمایش لباسهای جدید طراحی شده توسط طراحان لباس و شرکتهای تولید پوشاک در نمایشگاه های مد لباس است. به افرادی که در این رشته در کار خود موفق‌تر و مشهورتر هستند سوپر مدل می‌گویند. اما همین سوپر مدل ها هم روزگاری پیر می شوند و وقت کناره گیری آنها از سالن های مد لباس فرا میرسد ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۹
سجاد پهلوانی
مربیان اسب سواری، اسب خود را برای شنا به ساحل استرالیا بردند. (Getty)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آتش سوزی عظیم در آلبرتا کانادا
 (EPA)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نوزاد تازه متولد شده پاندا در چین 
(Shutterstock)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نمایشگاه هنری در آلمان 
(dpa)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

تجمع حمایتی از مهاجران در فرانسه
 (Getty)
گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

عبور بزرگترین کشتی اقیانوسی از رودخانه تیمز لندن 
(PA)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اسبی بعد از تمرین صبحگاهی
 (AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سربازان کره جنوبی مهارت های رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
 (AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ماهیگیران در جریان اعتراض خود، جاده ای در شیلی را با قایق مسدود کردند.
 (Reuters)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

لانه سازی مرغ ماهیخوار کنار رودخانه "براهماپوترا" هند
 (AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

حمل تابوت نمادین در مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم "ع" 
(AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ساخت پل در اسکاتلند 
(Getty)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

روشن کردن مشعل المپیک ۲۰۱۶ توسط رئیس جمهور برزیل در برزیلیا
 (notimerica)
گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

کشاورزان در مزارع شالیکاری اندونزی
 (ZUMA)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ساخت خانه شکلاتی با ۳۰۰۰ قطعه شیرینی در توکیو
 (AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه تظاهرات مردم فرانسه 
(AFP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کارمند موزه کنار یک اثر هنری در انگلیس 
(Reuters)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

غروب خورشید پشت برج های خنک کننده در آلمان 
(AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دلقک سیرک هنگام تماشای تمرینات آماده سازی یک فیل اشک می ریزد. 
(Reuters)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بازی کودکان در نوار غزه 
(AFP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کودکی در بازاری در "لیبریا" زیر میز فروشندگی به خواب رفته است.
 (AFP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

زمین های پرورش گل لاله در آلمان 
(Getty)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کودکی راهب با سر تراشیده در مراسم جشن تولد بودا
 (AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نمای هوایی پارکینگ اتوبوس ها در چین
 (REUTERS)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گسترش سریع آتش سوزی در یک شهرک مسکونی در سوئد 
(Reuters)
گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اعتراض کارگران در اندونزی 
(REUTERS)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گردشگران روی پل چوبی ۵۰۰ متری قدم می زنند. 
(Xinhua)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نمایش هوایی در مجارستان 
(REUTERS)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مراسم آئینی مرتاضان هندو در هند 
(Reuters)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

حرکت جسورانه یک شعبده باز در چین
 (ZUMA)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

تصادف چهار خودرو در مسابقات آلاباما 
(Getty)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

روستایی با شالیزار های پلکانی در چین 
(Xinhua)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

هنرمند پاکستانی مشغول کار در کارگاه کوزه گری 
(AP)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

رژه اعضای اتحادیه های کارگری در میدان سرخ مسکو
 (Getty)
گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net

تجمع نوازندگان لهستانی برای ثبت رکوردی جدید در گینس 
(EPA)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دشت شکوفه های صورتی نزدیک کوه فوجی ژاپن 
(Getty)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کودکان راهب در مراسم بوداییان سئول پایتخت کره جنوبی 
(uol)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سکوی شیشه ای محلی دیدنی برای گردشگران شهر پکن چین 
(Xinhua)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

چیدن برگ های چای سبز در یک برنامه دانش آموزی
 (Reuters)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بازدید از مجسمه های باستانی بودا در استان هنان چین 
(IC)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۸
سجاد پهلوانی

فرادید | ایران و ایالات متحده آمریکا چندی پیش گفتگوهایشان را بر سر مسئله هسته‌ای از سر گرفتند که در نهایت به برجام منتهی شد؛ قصه در خیابان‌های تهران اما کمی پیچیده‌تر است. روایت عکاس فرانسوی اریک لفورگ را مشاهده کنید.

این عکاس فرانسوی می‌گوید که تبلیغات علیه آمریکا در خیابان‌‎های تهران به مراتب مشاهده می‌شود؛ اوباما خائنی بیش نیست و تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده نیز همگی قاتل‌اند. از طرف دیگر، سبک زندگی آمریکایی بین مردم ایران از محبوبیت خاص خود برخوردار است و می‌توان آن را به عینه مشاهده کرد. محبوبیت بالای گوشی‌های آیفون، استقبال از فست فودهای جعلی KFC، پپسی و پوشیدن کفش‌های نایک از جمله این موارد است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این بیلبورد در یزد نصب شده و به اقدامات ضد بشری آمریکا طعنه می‌زد. در این تابلو، اوباما با یزید مقایسه شده است. یزید مسئول شهادت امام سوم شیعیان است. مردی که در سمت چپ بیلبورد قرار دارد، یک کودک فلسطینی را بالا گرفته است. نوک تیر پرچم اسرائیل است. در حقیقت، شیطان بزرگ و شیطان کوچک (رژیم صهیونیستی) در کشتن کودکان همکاری می‌کنند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بر روی ساختمانی در میدان ولیعصر تهران، تصویر اوباما در کنار شمر آورده شده است. شمر از جمله افراد خبیث در دنیای شیعیان است که در شهادت امام حسین (ع) نقش داشت.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

"به اهتزاز درآمدن پرچم در نبرد ایو جیما" یکی از مشهورترین عکس‌های تاریخ است. نبرد ایووجیما در اواخر جنگ جهانی دوم بین نیروهای دریایی ایالات متحده و ژاپن در سال ۱۹۴۵ میلادی انجام شد و در طی آن جزیره ایو جیما به اشغال ایالات متحده درآمد. در آن عکس، تفنگداران آمریکایی پرچم کشورشان را بر روی قله کوه سوریباچی به اهتزاز درآوردند. در این بیلبورد بسیار بزرگ، آن عکس با تعبیری دیگر به نمایش درآمده است: تفنگداران آمریکایی این بار پرچمشان را بر روی کوهی از قربانیان به اهتزاز درآورده‌اند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

نسخه‌ای دیگر از مجسمه آزادی که بر روی دیوار سفارت سابق آمریکا در تهران نقاشی شده است.



گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

ترکیبی از پرچم رژیم صهیونیستی و ایالات متحده که پیشتر بر روی دیوار سفارت سابق آمریکا وجود داشت، اما به دلیل ادامه مذاکرات ایران و آمریکا در سال 2015 پاک شد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مرگ بر آمریکا به سبک هیپ هاپ!



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بر روی پیاده رویی در پشت سفارت سابق آمریکا این تصویر کشیده شده است: صداقت و دوستی آمریکایی. دست آمریکا مانند دست شیطان است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

پشت سفارت پیشین: پایان آمریکا، به فارسی و انگلیسی



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این دیوارنوشته‌های جدید پیامی را می‌رسانند: "حقوق بی بشر." که به حق مسلم هسته‌ای ایران و همچنین پایان آمریکا اشاره دارد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شعار مرگ بر آمریکا بر روی دیوار سفارت سابق آمریکا.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شرکت‌های بزرگ به اینجا آمده‌اند ...



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

ایکس باکس در تمام بازارهای فروش وسایل الکترونیک مشاهده می‌شوند.



گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

یکی از شعب فروش نایک در فروشگاهی بسیار بزرگ در اطراف اصفهان. افراد کمی در طول هفته به اینجا می‌روند. سیتی سنتر اصفهان توسط اماراتی‌ها ساخته شده است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک جوان ایرانی که تی شرت نایک را پوشیده و در بازار میناب در حال انجام شعبده بازی‌اش است. او سر مار را در دهانش می‌کند و سپس روغن مار را تبلیغ می‌کند. او نمایش، تعزیه خوانی برای امام حسین (ع) و تجارت را با هم می‌آمیزد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فروشگاه CAT در اصفهان - که برای مبارزه با جنس‌های تقلبی چینی موثر هستند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک خودروی قدیمی آمریکایی با پلاک آمریکا در خیابانی در تهران - انگار به کوبا مسافرت کرده باشید.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ایرانی‌ها به شدت عاشق آیفون هستند و می‌توان انواع نمایندگی‌های جعلی آیفون را در ایران مشاهده کرد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

لوگوی شرکت اپل را در بسیاری از موارد می‌توان دید: چشم نظر، هتلی در قشم و پشت یک تی شرت تبلیغاتی



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دانش‌آموزان اصفهانی مشغول عکاسی با یک گوشی آیفون. این گوشی‌ها در ایران خیلی گران هستند و از حقوق یک ماه فرد بیشتر تمام می‌شوند. اکثر این گوشی‌ها از دوبی می‌آیند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دختری جوان در روستای لافت که چادری با لوگوی اپل به سر دارد



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

دو ماه پیش این فست فود با عنوان KFC در تهران افتتاح شد، اما به دلیل فشارهای وارده از سوی دفتر مرکزی KFC در آمریکا، آن‌ها مجبور به تغییر نام شدند و نام ZFC را برای خود انتخاب کردند. این در حالی است که تصویر کلنل سندرز همچنان بر روی مغازه وجود دارد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بیلبورد تبلیغاتی در نزدیکی کاشان به نام IFC یا مرغ سوخاری ایران



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک شعبه KFC دیگر در برج میلاد تهران



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فست فود Pizza Hut در دالاس آمریکا فعالیت دارد و بسیار هم معروف است، اما احتمالا مدیر عامل این شرکت از وجود Pizza Hot در ایران خبر ندارد، چرا که در آن از روش‌های بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی برند آمریکایی برای جذب مشتری استفاده می‌شود.



گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مغازه‌ای در بندر کنگ در خلیج فارس تصویر قلیان و سیگارهای مارلبورو و وینستون را ادغام کرده است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

دختری جوان در زیارتگاهی در کرمان – او تی شرت میکی ماوس به تن دارد



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فردی با ظاهر میکی ماوس برای جذب مشتری تلاش می‌کند. از بتمن، دیزنی نیز برای تبلیغات استفاده می‌شود.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کاراکترهای کارتونی آمریکایی مثل باب اسفنجی، خرگوش لونی تونز و دیزنی در ایران به شدت پرطرفدارند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک قوطی نوشابه پپسی با متن فارسی - کوکاکولا در مشهد یک کارخانه دارد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شعبه‌ی جعلی استارباکس در یک محله ارمنی نشین در تهران



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امامزاده سلطان امیر احمد در کاشان – برخی از اسکناس‌ها دلار هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۶
سجاد پهلوانی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند تا حد زیادی به دانشجویان سال اولی شباهت دارند. آنها نیز انسان هستند و مرتکب اشتباه می شوند اما می توانند اشتباهات خود را به حداقل برسانند. در ادامه ایمیل چند توصیه مفید راجع به اشتباهات رایج نوعروس ها و تازه دامادها آمده است:

1. 
زوجین فراتر از مراسم عروسی را نمی بینند
برخی از زوجین آنچنان غرق در مراسم عروسی می شوند که به مسائل دیگر فکر نمی کنند، در حالی که مراسم عروسی هر چقدر هم که با شکوه باشد یک روز بیشتر طول نمی کشد و پس از آن شما باید زندگی نویی را آغاز کنید.

2. 
زوجین درصدد تغییر یکدیگر برمی آیند
به احتمال قوی شما به این علت با همسرتان ازدواج کرده اید که او را دوست دارید، در این صورت دلیلی برای تغییر دادن او وجود ندارد. راستش را بخواهید بیشتر بزرگسالان تغییر چندانی نمی کنند بنابراین بهتر است شما همسرتان را آنگونه که هست بپذیرید و به علت ویژگی های خاص او دوستش داشته باشید. تلاش برای تغییر دادن همسرتان باعث رنجش او و سست شدن پایه های ازدواج تان می شود.

3.
 زوجین با خویشاوندان همسر خود رفتار شایسته ای ندارند
اگر در ارتباط با خویشاوندان همسر خود دچار مشکل شدید هر چه زودتر به فکر اصلاح آن باشید و در آشتی کردن پیشقدم شوید زیرا تنها کسی که در این میان آسیب می بیند و خود را تحت فشار احساس می کند، همسرتان است.

4.
 زوجین در مشاجرات احساسات خود را کنترل نمی کنند
داشتن روحیه پرخاشگرانه یا فریاد کشیدن کمکی به حل مشکلات نمی کند در صورتی که مذاکرات منطقی و توأم با آرامش نتایج بسیار مثبتی دارد. اگر در زمان بروز مشاجره نتوانید احساسات خود را کنترل کنید زندگی زناشویی شما به خطر می افتد بنابراین هر کاری که از دست تان برمی آید انجام دهید، از قطع مشاجره گرفته تا مشورت با یک متخصص.

5.
 زوجین از بحث های ضروری اجتناب می کنند
هیچ کس دوست ندارد راجع به مسائل ناخوشایند حرف بزند ولی پس از ازدواج چاره ای جز این کار ندارید! یادتان باشد هرگز مشکلات را نادیده نگیرید.

6. 
زوجین درباره مسائل پیش پا افتاده مشاجره می کنند
تمام زوجین گاهی در مورد مسائل پیش پا افتاده جر و بحث می کنند، از باز گذاشتن در خمیر دندان گرفته تا قرار دادن لباس ها بر روی مبل. وقت خود را صرف امور مهم تر کنید. در واقع اگر بدترین کاری که همسرتان انجام می دهد این است که جوراب کثیف خود را بر روی کف اتاق می اندازد شما باید خودتان را آدم خوش شانسی بدانید!

7. 
زوجین گاهی حسادت می کنند
یادتان باشد همسرتان شما را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کرده و حسادت، وقت تلف کردن است. با این کار همسرتان به این باور می رسد که به او اعتماد ندارید و رنجیده خاطر می شود. فراموش نکنید حسادت، در زندگی زناشویی حکم سم را دارد!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


8.
 زوجین گاهی مثل افراد مجرد رفتار می کنند
پس از ازدواج وقت آن فرا می رسد که بزرگ شوید! شاید شما در زمان تجرد اوقات خود را با دوستان تان می گذراندید ولی پس از ازدواج این کار، قابل قبول نیست. اکنون شما می دانید که چه کاری درست است و چه کاری نادرست، بنابراین کار درست را انجام دهید"!

9. 
زوجین دست از غرور خود برنمی دارند
اگر یکی از طرفین تمایلی به عذرخواهی کردن نداشته باشد و علایق همسرش را نادیده بگیرد، پایه های ازدواج سست می شود. غرور، مانع از حل مشکلات می شود. در واقع شما باید مسئولیت اقدامات خود را بپذیرید.

10. 
زوجین وقت کمی را در کنار یکدیگر می گذرانند
شما باید زندگی مشترک خود را همانند یک گل بدانید. همانطور که گل ها بدون آب، آفتاب و مراقبت پژمرده می شوند زندگی زناشویی نیز نیاز به مراقبت دارد. طوری برنامه ریزی کنید که اوقات مفیدی را در کنار همسرتان بگذرانید.

11.
 زوجین برای بچه دار شدن شتاب می کنند
برخی از زوجین بلافاصله پس از ازدواج بچه دار می شوند. در صورت امکان مدتی دست نگه دارید زیرا پس از بچه دار شدن دیگر فرصتی برای تنها ماندن با همسرتان پیدا نخواهید کرد. هر چه باشد بچه ها در کانون توجه خانواده قرار دارند!

12. 
زوجین زیر بار قرض می روند
زیر بار قرض رفتن در ابتدای ازدواج بسیار مشکل ساز خواهد بود. با برنامه ریزی درست هر چه زودتر قرض های خود را بپردازید تا شب ها راحت تر بخوابید!

13. 
زوجین انتظارات غیر واقع گرایانه از ازدواج دارند
اگر فکر می کنید ازدواج صرفا قدم زدن در پارک است، در اشتباه هستید! زندگی زناشویی فراز و نشیب زیادی دارد و مدتی طول می کشد که پایه های ازدواج شما مستحکم شود. فکر نکنید تمام مشکلات پس از ازدواج حل می شوند. یادتان باشد برخی از مشکلات هر گز حل نمی شوند ولی مسئله مهم نحوه کنار آمدن با آنهاست.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


14.
 زوجین اجازه می دهند اوضاع بدتر شود
هرگز اجازه ندهید مشکلات پیچیده تر شوند. اگر از مسئله ای ناراحت هستید آن را به زبان آورید. اگر احساس می کنید که بار تمام مسئولیت ها به دوش شماست دست از انجام این کارها بردارید. بدترین کار این است که اجازه دهید رنجش از همسرتان در وجود شما رشد کند. این مسئله نتیجه ای جز از بین رفتن عشق ندارد.

15. 
زوجین نسبت به احساسات همسر خود بی تفاوت هستند
انسان ها با یکدیگر تفاوت دارند و در شرایط مختلف واکنش های متفاوتی نشان می دهند. شما پس از مدتی می توانید برخی از واکنش های همسرتان را حدس بزنید ولی هرگز در مورد کارهای او قضاوت نکنید بلکه آنها را بپذیرید و برای آرام کردن همسرتان هر کاری که از دست تان برمی آید انجام دهید.

16.
 زوجین بدون مشورت با همسرشان تصمیم گیری می کنند
شما در زمان تجرد شخصا در مورد مسائل مختلف تصمیم گیری می کردید، به عنوان مثال در مورد اینکه پس از کار به کجا بروید، تعطیلات خود را چگونه بگذرانید، پول خود را صرف چه کارهایی کنید... ولی پس از ازدواج، همسرتان نیز حق دارد در این تصمیم گیری ها سهیم باشد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


17.
 زوجین نسبت به تفاوت ها یا اشتباهات همسرشان بردباری به خرج نمی دهند
وقتی ازدواج می کنید در واقع همسرتان را با تمام ویژگی های مثبت و منفی پذیرفته اید. پس، انصاف نیست که در برابر مسائل جزیی عصبانی شوید.

18.
 زوجین به حریم خصوصی یکدیگر احترام نمی گذارند
هر کسی نیاز دارد زمانی را صرف خودش کند و در فضایی آرام به کار مورد علاقه اش بپردازد. چنین امکانی را برای همسرتان فراهم کنید.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


19.
 زوجین قدر همسر خود را نمی دانند
به یاد آوردن تمام دلایل علاقه شما به همسرتان و قدردانی از زحمات او نیاز به زمان دارد ولی این کار برای پایه ریزی یک زندگی زناشویی موفق، ضروری است. اگر زحمات همسر خود را از یاد ببرید و یا از او توقعات بیش از حد داشته باشید، مشکلات آغاز می شود.

20.
 زوجین در برطرف کردن نیازهای عاطفی همسر خود کوتاهی می کنند
یکی از وظایف مهم زوجین این است که از نظر عاطفی به همسر خود توجه کنند و زمینه رضایت او را فراهم آورند ولی متاسفانه در بسیاری از زندگی ها این مسئله نادیده گرفته می شود.

منبع : خانه بخت
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۵
سجاد پهلوانی

روز جهانی آزادی مطبوعات یک رویداد سالانه است که در ۳ مه، برگزار می‌شود. این روز توسط یونسکو نامگذاری شده است. به همین مناسبت در این ایمیل نگاهی داریم به حضور خبرنگاران در برخی از پرمخاطره ترین نقاط جهان ... پیام روز جهانی آزادی مطبوعات به جوامع بشری این است که آزادی مطبوعات بر اثر مبارزات سخت و خستگی ناپذیر مردان و اندیشمندانی به وجود آمده که در قرون جدید با عشق و علاقه فراوان برای تأمین آزادی و رهایی از اسارت و درماندگی انسان ها، تلاش ورزیده اند و چه بسا جان خود را در این راه از دست داده اند. لذا مسئولیت انسانی ما می طلبد که از این میراث گران بها به خوبی پاسداری نموده، در راه کمال آن بکوشیم تا صاحبان اندیشه و قلم و به خصوص اصحاب رسانه های مکتوب در فضای آزاد و بدون خطر، بتوانند نقش مفید و سازنده خود را در جامعه به نیکی ادا کنند.

از وظایف مهم مطبوعات، اطلاع رسانی مفید و دقیق به جامعه است که از این طریق مردم را از تحوّلات و تغییرات دنیای اطراف آگاه می سازند و با تحلیل اوضاعِ ملّی و بین المللی، زمینه های قضاوت درست و تصمیم سنجیده را برای افراد فراهم می آورند. این در حالیست که هر روز خبرنگاران بسیاری در سراسر جهان جان خود را در هنگام تهیه خبر از دست می دهند.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۵
سجاد پهلوانی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۴
سجاد پهلوانی

دختری به نام ملیسا به نقاط مختلف دنیا سفر کرده و از خوراکی های معروف و خوشمزه کشورها عکس گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده است. جدای اینکه در کشور عزیزمان ایران، انواع خوشمزه ها رو داریم ولی دیدن تصاویر این خوراکی ها که به سبک سلفی گرفته شده نیز خالی از لطف نیست.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
توت فرنگی آغشته به شکلات، بلژیک


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
شیرینی رژیمی، دنات دوبوتسو، ژاپن


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
ماست منجمد، مالت


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
کولوری، یونان


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org
پاف، میانمار


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
پسته بستنی، ایتالیا


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
لادوره ماکارون، سوئیس


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
هانامی دانگو، ژاپن


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
بستنی نارگیلی، تایلند


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گای دان زی، هنگ کنک


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
شیرینی رژیمی دیم سام، چین


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net
کوفته، چین


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org
اسپرینگ رول، ویتنام


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
پاندا بن، ژاپن


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
موز سرخ شده، اندونزی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
کوفته، چین


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
نان رول ساده، آلمان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۳
سجاد پهلوانی

  
 


اپلیکیشن Airbnb چندیست اقدام به برگزاری یک قرعه‌کشی میان کاربران خود کرده که جایزه‌ای خاص دارد: اقامت سه روزه در یک اتاق شیشه‌ای در محل نگهداری ۳۵ کوسه! این اتاق شیشه‌ای با نمای ۳۶۰ درجه در میان سه میلیون لیتر آب آکواریومی در پاریس قرار گرفته و کسانی که موفق شوند اقامت در آن را برنده شوند سه روز را در آن می‌گذرانند. این اتاق خواب در واقع پیش از این در دریای مدیترانه برای آزمایش‌های زیر آب مورد استفاده قرار می‌گرفت و اکنون به آکواریوم پاریس منتقل شده است. تصاویر زیر گویای این اتاق خواب جالب اما خیال برانگیز است.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۱
سجاد پهلوانی