مرد نامرئی که در هرچیزی پنهان می شود
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ
هنرمند چینی «لوی بولین» با نام مستعار «مرد نامرئی» و عکاس مشهور «آنی لیبوویتز» تیمی برای دو کمپین تبلیغاتی برند پوشاک لوکس «Moncler» تشکیل داده اند. با ترکیب علاقه بولین به نقاشی توهمی بدن و چشمان فوق العاده فتوگرافیک لیبوویتز، آنها تصاویری تولید کرده اند که بسیار جذاب و سورئال به نظر میرسد.
بولین در هر عکس لباسی از این برند بر تن کرده، اما تقریبا هیچ تفاوتی بین آنچه او پوشیده با محیط اطرافش وجود ندارد. درواقع او و محیط اطراف یکی شده اند. کمپین اول با مناظر تابستانی ماههای گرم و هم چنین میان کتابها میبینید و در کمپین دوم این دو هنرمند به یخچالهای ایسلند و مناظر وسیع سفید و خاکستری سفر کرده اند. اغلب تنها خطوط محیط بیرونی بدن او قابل مشاهده است که این تصاویر را علاوه بر تبلیغات به یک پازل بصری تبدیل میکند.
بولین در هر عکس لباسی از این برند بر تن کرده، اما تقریبا هیچ تفاوتی بین آنچه او پوشیده با محیط اطرافش وجود ندارد. درواقع او و محیط اطراف یکی شده اند. کمپین اول با مناظر تابستانی ماههای گرم و هم چنین میان کتابها میبینید و در کمپین دوم این دو هنرمند به یخچالهای ایسلند و مناظر وسیع سفید و خاکستری سفر کرده اند. اغلب تنها خطوط محیط بیرونی بدن او قابل مشاهده است که این تصاویر را علاوه بر تبلیغات به یک پازل بصری تبدیل میکند.
۹۶/۰۶/۱۸